FF

hmm vad ska man säga? Jaa nu är jag ensam hemma t.o.m tisdag, massa party i helgen hoppas jag, alla för- och efterfester hålls hemma hos mig haha =D

Var och shoppade med Malin igår ett långt tag, jag som skulle gå hem o plugga NK men neeeej!
Vi hittade massa snygga grejer som Emilia och Malin S ska få på lördag, men kan inte skriva d här för Malin S brukar läsa bloggen hehe =D Ni kan ju passa på och läsa hennes blogg med
www.maaalin.blogg.se  haha passar på och gör lite reklam här =D

Ja annars har d inte hänt ngt jättekul föutom att min Teds är tillbaka i skolan efter att vart i sjuk i en evughet =D Men Ems pems är inte tillbaka än =(

Ses hemma hos mig i helgen då gott folk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback