Första Dagen

Dagen började inte så bra, missade tunnelbanan så jag åkte inte med Mirjam till skolan, fick ta 9:46 tåget istället. Sätter mig och tar fram Mp3, har längtat efter att höra omtalade låten som Alex skickade till mig och som inte gick att lyssna på i början. Men NEEEEJ batterierna är slut och smarta Melissa har inte lagt nya i väskan, SMART! så åker till skolan utan musik =(

Som tur är stötte jag på Frida i T-centralen, och så åker vi tillsammans, försenade, till Karlaplan ;)

Svenska lektionen varade endast 10 min, sen var vi lediga, samma med civilrätten så dagen blev rätt kort eftersom jag skippade italienskan för att dra till gymmet med Frida.

Var på gymmet från 14-19, snacka om att jag var trött efter, eftersom jag redan var övertrött och skrattade åt allt imorse var jag inte så mkt bättre då! Mötte upp Alex på vägen hem och lånade The longest yard och snackade lite om hans nya ligg =D

Nu sitter jag här, har inte kollat på Longest yard, men kollade klart på You got served iaf =P. Ska nog sova snart är as trött.

Ses imorgon fellow mates!  Eller kanske hörs imorgon, whatever, PUSS!




Kommentarer
Postat av: Ull

Gymmet? Hur gammal är du? :'O

trevlig blogg :)

Postat av: löken

hej melicious, tänk att ja hitta dig här i den fantastiska bloggvärlden!
ses imorn puss/löken

2005-11-09 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback