Pepparkaka loves solbulle

Halloj!!
Gick superbra med företagsekonomi-provet och därmed så är jag heeelt fri från prov m.m. i nästan 2 veckor, WOHO!!
Påsklov om ett par dgr och imorgon har vi ingen italienska för Britta är gone =D
Fick bli solning idag igen med Estelle, sista gången på länge, ja jag är en pepparkaka nu. Som vanligt blev det en "solbulle" från sleven också, tradition ju ;)
Har vart duktig och rensat min garderob nu, det var nog dags eftersom allt jag köpt den senaste tiden ligger fortfarande i påsen på min soffa eftersom det inte funnits ngn plats i ngn av mina garderober för dem hehe...
En stor svart soppåse står fylld i mitt rum nu iaf, får väl skänka dem till välgörenhet när jag orkar.
Nä nu ska jag kolla klart på SATC och sen får det bli lite kvällssnack med mirjam för att sedan kunna sova sött!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Estelle

good work!

Postat av: Melissa

Estelle: Känner mig jäääätteduktig! haha

2006-04-05 @ 22:26:25
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Sigrid

solbullar är så mumsigt!

2006-04-06 @ 07:46:24
URL: http://www.sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback