Pepparkaka + Road trip!

Har haft en fullspäckad helg, kan dra den i lite stora drag:

Fredagen började med skola som alltid, inget speciellt där förutom att vi fick sluta tidigare som verkligen var en surprise eftersom Rickard är teacher from hell! Mötte upp Mirjam i stan och började shopppingturen, blev massa smycken och en jättesöt rosa top med knappar. Mötte upp Estelle lite senae på Hamngatan och drog och sola, fick bli en pistagebulle från sleven som alltid också ;) haha sist jag var och sola var för 1 vecka sedan tror jag, annars var det ett tag sedan. Jag har alltid vetat att jag har bra pigment men nu var det läskigt. Kommer ut från rummet och ser Estelle som är helt chockad, hon pekar och säger: Pepparkaka!!!! haha, kollade mig i spegeln, snacka om att jag var brun! Vilken tur att det la sig lite sen, för så brun ville jag inte vara nu, sommar är det inte än.

Senare hemma fick det bli mys och planering av morgondagen. 04:33 skulle jag ta nattbussen för att hinna in til Gullmarsplan 06. En resa som egentligen tar högst 30 min tog 1 h och 30 min när tunnelbanorna vägrar att åka och börjar gå 06.Oh herregud vilken trip det var att ens komma dit, blev massa kaos eftersom Frida skulle hoppa på bussen och när hon inte gjorde det och hade försovt sig så blev det kaos haha! Hon skulle ha gjort som mig och inte gått o lagt sig.Jaja 06:15 var vi iaf framme p.g.a förseningarna och då var redan Emelie och Rosa på plats, and let the Road Trip begin! Dagens mål var Gällstad, Lager 157! 4-5 h i bilen var värda för att sedan komma till ett shoppinglager där vi spenderade ca 5 h för att sedan åka hem i 4-5 h till. Snygga kläder fanns det i stooora mängder! Sådana road trips måste vi ha fler av, extremt kul!
kom hem någon gång vid 22 och då skulle jag på party, jag som hade två fester att gå på fick till min besvikelse spendera kvällen hemma eftersom det hade blivit massa strul. Morr..

Nu måste jag hopa in i duschen och sedan träffa Hevi för letande efter jeans och sedan möter vi upp Mirjam för vår söndagsfika/middag.

Sa long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback