Friday is the best day

Hade endast en lektion idag fast var tvungen o vara i skolan vid 10 eftersom vi skulle öva på vår dans. Väcks klockan 7 av ett sms från Mirjam, precis när jag har somnat om så börjar Frida ringa för o säga att hon inte kan komma till skolan eftersom hon ramlade igår och stukade (?) foten.

På väg till skolan fick jag ett väldigt intressant telefonsamtal av Rosa där jag fick reda på att vi ska gå en visning för Make up Store eftersom dom ska lansera en helt ny smink kollektion som heter "Cheerleader".
Jättekul! Längtar redan till torsdag då vi ska vara borta hela dagen p.g.a det =D

Tar en sväng förbi Fältan innan jag drar hem och köper lite nytt smink. När jags tigr på tunnelbanan i T-centralen så är den första personen jag ser Snyggingen, vafan är oddsen för det? Tänk er: ni är helt trötta efter att ha dansat i 3 timmar, känner er helt slitna och vill bara hem och sova, så kommer Han. Så jag kollar bara ner och går in åt höger och sätter mig. Orkar inte med honom längre, suck.
Allt började i tisdags då jag såg honom ute, hade inte sett honom på jättelänge och verkligen inte utanför hans arbetsplats, så dyker han upp överallt nu helt plötsligt!
Är hemma någongång vid 15, möter upp Mirjam och åker till Kista för lite mat. Åker hem (igen!) och tar det lite lugnt med syrran, läser i "Blonde"  möter upp Mirjam igen lite senare och tar en liten tjejfika på Espresso House tills det är stängningsdags då vi begav oss hem. Sitter här nu och försöker komma på ngt roligt att göra innan jag blir tvungen att sova.

Tisdag är det studiedag, men ska vara i skolan klockan 12 för Cheerleadingträning och klockan 15 ska vi bli intervjuade av Expressen, finally! Har vart ganska lugnt just nu i skolan, är jätteskönt eftersom tvåan skulle vara det svåraste året ;) Men det kommer väl komma snart som en chock.

Imorgon är det kusinens 30-års kalas, ska bli kul. Vad har ni gjort/ska göra i helgen?

Adios amigos  
justja; har inte glömt bara ignorerat det, ska komma med mina 5 ovanor lite senare, promise!

Cheerleaders in action 


 





Kommentarer
Postat av: Tessan

Vet du när den där intervjun kommer ut?=P

Postat av: Melissa

Tessan: dom visade den på tv lokal lr ng sånt, ngn kanal som man har när man har boxer, dom visade den i onsdags.

2006-02-13 @ 18:25:41
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Tessan

Aha, osis=/

2006-02-14 @ 01:34:03
URL: http://wiksten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback