PARTY!

FAAAAAAAAAAAN. skrev precis ett inlägg men det raderades, måste skriva om =( skriver inte lika mkt nu för jag orkar ej..

Vart lite mkt på sistonde därför jag inte bloggat så mkt, so here we go.... i fredags sprang jag runt överallt, först i skolan och sedan i fältan. Käka middag ute med Mirre och planerade lördagen. Spriten kaosade sig på fredag. Så på lördag morgon sprang vi till systemet och fixade dricka. Kom hem, städade, käkade en semla och sedan var det PARTY at my place! Var lite orolig, men allt fixade sig och alla tyckte att det var askul ;) I helgen och under hela sportlovet kör vi igen =) Fast med en liten ändring, lite fler killar, den här gången dominerade tjejerna ju hehe...

Natur-provet gick bra idag, marknadsföringsinlämningen  är flyttad från imorgon till fredag, skönt!
Imorgon blir det bara matte och engelska. Sedan är det treornas musikal Not another teen musical, den kommer inte kunna slå förra årets Ett hål i min kevlarsjäl så dom har STOR konkurrens!

Nu: Big Brother
Snart: Real World San Diego
Senare: Scrubs

Sa long!








Kommentarer
Postat av: Estelle

Jag säger bara party on!

Postat av: Melissa

Estelle: YEEAAH! vart fan var du idag skolkare haha..

2006-02-21 @ 16:31:51
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Estelle

Det va tider de!

2007-11-02 @ 23:27:18
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback