Tisdag-Onsdag

Engelska, Matte och Svenska är de enda lektionerna vi har på tisdagen. Jag, Rosa, Malin m.fl ramlade in i svenska lektionen 30 min försent! Något gick snett i våra huvuden under matrasten hehe. Då var det endast 20 min kvar på lektionen och skoldagen, ganska skönt iaf...
Följde med Frida o hyrde skidor eftersom hennes är uppe i Åre och hon skulle till Romme idag. Åkte hem och käkade snabbt för att åka tillbaka tillskolan för Öppet hus där jag, Malin, Malin och Rosa skulle vara guider =) Lord vad små 90:orna var!

Vinterfriluftsdag idag, meaning - shopping + lunch med Mirjam och sedan kanske ett SATS pass.
Middag med systrarna + film, myspys!

Har förresten börjat planera sommarens resa med Mirjam. Hittils är det jag, Mirjam och Alex. Någon mer som vill med?  Ska bli så jävla kul, längtar!

TODELO!

Mischa på Dior's visning...Love the shoes!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Mischas stil på den där bilden är verkligen jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback