Är du säker? (på bred skånska)

AHH utvilad at last! Kom tillbaka från Hultan 06 igår runt 14. Gick ch la mig vid 19 och vaknade 11 imorse. Så går det när man knappt sovit något på 6 dgr.
MEN  det var så jävla underbart, går inte att beskriva!!

Dem som inte var där har verkligen missat något. Det bästa måste ju ha vart konserterna, förfesterna hos  oss (Camp Heroes), champagne drickande under ett vattenfall med mysiga pojkar från Camp Galla. Eller varför inte kvällarna som avslutades hos Karate Kid ;) haha
Trevligt att bli mobbad varenda gång man sa att man var från Stockholm.  Ca 60-70% av folket som var där var ju från Skåne, vilka egon dom har, speciellt Erik och hela Camp Onion gänget..


Får inte heller glömma b.la The Strokes, Pharrell, Snook, Tiger Lou, Kent  och Timbuktu..Går inte att beskriva känslan av att ha sett alla dem live.

Nä nu måste jag gå och försöka fixa min röst, måste kunne snacka när jag träffar kompisarna ikväll.

P.S. Har helt glömt bort att det är sommarlov nu och att jag början trean i höst, WOHOOO!!


Kommentarer
Postat av: James

Är du säker? Faen... Jag skulle ge mitt hjärta för att åka tillbaka till det ögonblicket. Söta Ekdahl. Hehe

2006-06-20 @ 12:33:02
Postat av: Melissa

James: hehe nusse då, nästa år då jävlar ;)

Postat av: Sheida

The Strokes & Tiger Lou, dem skulle jag verkligen vilja se... :)

2006-06-22 @ 16:27:59
URL: http://ohplease.blogg.se
Postat av: Melissa

Sheida: Ah det var underbart! Festa med Tiger Lou backstage var också en upplevelse hehe.

2006-06-23 @ 19:01:37
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Anonym

fun fun! Im comıng home sooooon!

2006-06-23 @ 23:05:06
Postat av: james

du sov då, juh :P

2006-06-29 @ 21:12:19
Postat av: Jade

Kent var klart bäst!
Hultan 06, minne för livet :)

2006-09-30 @ 00:31:17
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback