Äventyr!

Äventyret igår kväll började med fest hos Åsa i Stureby för mig och Estelle. Därifrån så skulle vi åka vidare med resten av gänget till sumpan eftersom det var uppenbarligen en bra fest där. Så vi åkte dit, Väl där blev det massa kaos eftersom vi skulle möta upp killen i centrum men d tog så jävla lång tid så efter 15 min väntande i kyla så drog jag, Estelle, Mirjam, Caroline, Olof och Åsa till Fridhemsplan medan Fija, Minna, Emelie och Jocke stanna kvar. Gissa vad som händer joo precis när vi sitter i tunnelbanan så ringer fija och säger att dom är hemma hos killen nu, ÅHHH irriterande! Så vi valde att åka tillbaka. Efter att ha gått förbi Garbo ett X antal ggr hittade vi fram till lägenheten. Där var det inte så mkt drag... Efter ett tag åkte vi därifrån...

Summering: Kvällen spenderades med att åka fram och tillbaka och gå/stå ute i kylan. Ahh vi fick motion iaf ;)

Ska till kista snart med Sandra och Hevi, Hevi hade tänkt och införskaffa sig ett par nya jeans hehe..

Melodifestivalen ikväll med Gunther & the sunshine girls, don't miss it!

Sa long!

Me like brasilian boys on the catwalk...

img

Snodde bilden från Julian

Kommentarer
Postat av: Estelle

Bra minne du har, jag vet inte ens va allas åsas vänner hette! Själv kallar jag alla för hörru!

Postat av: Melissa

Estelle: haha jag vet, t.o.m när du ska fråga om vägen: HÖRRUUU vart ligger mcdonalds?

2006-03-11 @ 14:21:51
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback