Freaky Friday

Skönt att kunna vakna närsomhelst utan att väckarklockan ringer och man snoozar minst 5 ggr. Sedan drog jag och syrran in till stan. Shoppade massa söta linnen och lite småsaker som behövdes.

18:15 blev det bio med Colin Farrell, OH YEAH! The New World hette filmen, Pocahontas historian, den var bra och lugnande på ngt sätt, hela filmen var som poesi haha. Hon som spelar Pocahontas är verkligen jätte vacker. Q'orinka Kilcher hette hon. Over all så var fimen värd att se iaf, alltid skönt att vila ögonen på hunkige Colin Farrell.

Väl hemma så var det dags för mini-party, så jag mötte upp Mirjam och drog hem till Matteus där även Daniel, Hevi och Eddie var. Poker-kväll var det, men poker spelandet blev det verkligen inte mkt av. Kul var det iaf haha...

Nä nu måste jag byta om för jag ska till Kista med Mirjam, får se om man hittar ngt bra. Planerna för ikväll är kusinens 18:års birthday, GRATTIS!

Adios!

Colin Farrell and Q'Orianka Kilcher star in New Line Cinema's The New World


Kommentarer
Postat av: Estelle

Varför har du hyperstora boxtäver?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback