Oscarsgalan

Good morning!

Hoppas att ni alla sover gott, för det gör inte jag. Oscarsgalan tog precis slut och ska till skolan om ett tag så jag tänkte kill some time genom att blogga om alla snygga klänningar på röda mattan. Men först måste jag säga att Crash och Brokeback Mountain, mina två favoriter, fick 3 Oscars var, WOHO! Det förtjänade dom verkligen.

Här kommer ett par favoriter från röda mattan, enjoy!


Keira Knightley
   Michelle Williams

Kiera Knightley och Michelle Williams båda i Vera Wang


Jessica Alba Uma Thurman
Jessica Alba i ett guldfodral från Versace. Men kolla på hennes axlar, hon har blivit supersmal! Även Uma Thurman i en änglalik kreation från Versace.

Nicole Kidman Naomi Watts
Nicole Kidman i en Balenciaga och hennes kompis (kopia) Naomi Watts i en Givenchy

Felicity Huffman 
Felicity Huffman, som tyvärr inte vann en Oscar för henens roll i Tranamerica, i en Zac Posen.


Jennifer LopezOch J.Lo fortsätter bara att göra stora fashion dont's.

Nä nu ska jag kolla på ngt avsnitt av My name is Earl och sedan byta om m.m. inför första skoldagen på länge =(

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: sheida

åh va fint! men keiras klänning var inte den bästa..

Postat av: Melissa

Sheida: nee jga vet =(

2006-03-06 @ 17:18:36
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Estelle

Åhh, men du va pigg i skolan :)

2006-03-06 @ 20:31:27
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback