bastardo

Jag som sa att jag skulle blogga oftare, det gick inte så bra med den grejen...
Höstlov nu, något som verkligen behövdes. Ser framemot att slappa en hel vecka, nice!

Planerna för att göra om mitt rum är i full gång, längtar!

After school i fredags som vanligt, men den här gången fick vi sällskap av kära Asim och Gustavo hehe..
Igår var det dags att se Babel med syrran. Brad Pitt äger fortfarande och filmen var asbra.
Idag blir det shopping med Alex, han behöver en ny mobil och jag har bestämt att Motorolas KRZR är perfekt för honom.

Förresten, jävligt kul att skolkatalogen kommit, satt igår och kollade in alla under dom här tre åren. Jag och Ems hade väldigt mycket att skratta åt..

Nä nu måste jag gå och göra mig i ordning.

Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Bra där melissa!

Postat av: Melissa

Oh yes, I'm back on track!

2006-10-29 @ 16:57:46
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback