When time flies by

Har spenderat de senaste dagarna till att fixa grejer inför resan och sen har jag umgåtts med mina underbara vänner!
Men nu är det (äntligen) dags. Imorgen åker jag till Sunny Beach (igen) och fan vad det ska bli nice. Sol, bad och party, vad mer kan man begära. Hoppas ni får skitväder här i Sverige. Haha nej men hoppas ni får soligt! Superskönt att ha ett eftermiddagsflyg, orkar inte med att gå upp mitt i natten. Kommer nog ett inlägg imorgon också innan jag åker. Bye darlings!
Skulle inte banga på att åka i den här klänningen, underbar? YES!


Kommentarer
Postat av: Hannah

SV; Jag har inte såå jättemånga ;) Men vissa är från när jag gick i typ sexan, det är väl fördelen med att växa i snigelfart...

Postat av: Hannah

Jag är grymt avundsjuk på dig förresten, jag vill också åka bort... :/

2008-07-11 @ 10:08:09
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Josie

Sjukt nice dress. Have fun i Bulgarien! Och käka inga grillade hundar ;)

2008-07-11 @ 13:56:09
URL: http://thejosie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback