Hot

Jag köpte förresten min biljett igår, the ticket out of this hellhole, haha nej men åker till Bulgarien (för andra året i rad, oops!) den 11 juli så det var nog dags att köpa biljetten, eftersom det endast är 2 veckor kvar. Apropå ingenting så vandra jag runt på stan i 3 timmar idag, ensam. Försökte hitta något snyggt som man kan ha på sig men icke sa nicke. De enda plaggen som finns är fula REA-plagg. Inte för att jag har något emot rea men det är bara fullt med massa skitkläder i affärerna. Resultatet av 3 timmars shopping blev iaf 3 par hotpants, yäy för mig haha. Och för alla er som vill ha de hypade gladiatorskorna med skyhöga klackar från Zara så spring dit nu, det är nämligen rea på dom! Själv föredrar jag dom här godbitarna från Miu Miu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback