Mastermind

Okej jag kom hem för några timmar sen efter en promenad med Alex (som vanligt). Satte mig och tittade på något avsnitt av Dirty Sexy Money när jag helt plötsligt kände mig astaggad och tänkte att det skulle vara superskönt att ha skrivit klart uppsatsen helt innan imorgon (hade som sagt lite smågrejer kvar att skriva). Så rätt som det är går jag och hämtar två av böckerna och börjar skriva när jag precis kommer på att tidigare under promenaden hörde jag en låt som jag tänkte att jag skulle lägga in i ipoden när jag kom hem. Så kom jag på att jag glömt bort vad det var för låt. Så jag frågade alex, förgäves, för hans minne är värre än en guldfisk. Det var iaf superirriterande att jag inte kunde komma på vad det var för låt. Så jag bestämde mig för att skita i det. Och helt plötsligt mitt i mitt uppsats-skrivande märker jag att sitter och nynnar på låten!!! HALLÅ VADÅ MASTERMIND?!?! Mitt i natten och min brillianta hjärna lyckas plugga och komma på låten av sig själv bara sådär. Aja här är låten iaf. Enjoy!
Keane - A bad dream

Kommentarer
Postat av: Josie

Javisst, det kan man. Det brukar jag alltid göra, skitbra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback