The best bands in the world.

image128
Idag har det inte blivit så mycket uppdatering på bloggen, förutom simon's cat inlägget här under som ni verkligen borde kolla in! jag har pluggat all day long, och är praktiskt taget klar. Två dagar innan deadline, nice. Imorgon blir det lite filslipningar på uppsatsen och sen den där ölkurs grejen för råsunda stadion. Dvs inte så mycket uppdatering. Har jag nämnt att jag hatar vädret just nu? Skulle inte förvåna mig om det snöa i Juni nästa år om vi fortätter i den här takten, sjukt. Eftersom vädret är extremt sugigt så längtar jag till sommaren (och alla festivaler/resor) ännu mer, om det nu är möjligt. Därför bjuder jag på den här sköna festivalbilden.

Kommentarer
Postat av: johanna

åh jag längtar tills det blir festivaldags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback