i hate stupid people

image156
Idag var jag på Nordea. Hade lite ärenden att utföra. Men för att komma till saken så har dom ändrat systemet lite, man behöver inte längre fylla i blanketter för t.ex insättningar/uttag utan man går fram när det blir sin tur och det enda som behövs är cash och leg typ. Det står en STOR skylt angående detta ovanför maskinen där man tar nummerlappar. Men ändå står jag där i ca 20 min och tittar på människor som en efter en, kommer in, tar en nummerlapp och börjar jakten efter dessa blanketter. går till stället där dom brukar vara osv. Man ser verkkligen hur dom söker med blicken, Och jag fattar fortfarande inte, ÄR FOLK BLINDA? Eller är dom helt enkelt dumma, SERIÖST?! Dom har ffs satt upp en FET JÄVLA SKYLT på ett ställe där alla ska se, men ändå så kommer dom in, uppenbarligen ignorerar skylten och börjar leta..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha, smart, verkligen. Men det måste varit pensionärer? ;)

Postat av: Josie

Hahahah, precis en sådan grej som jag skulle kunna störa sönder mig på också.

2008-05-09 @ 08:34:46
URL: http://thejosie.devote.se
Postat av: Vicky

jag vissa personer.. en del mår bäst av att inte förstå hur dumma dom faktsikt är ;)
Trevlig kväll ^^

2008-05-10 @ 19:17:52
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback