Dear Santa

Hej tomten! Hoppas du mår bra och så, inte stressar upp dig så mkt såhär i juletider. I år har jag varit snäll över förväntan må jag säga, även om jag nu i skrivandets stund bör erkänna att en del lögner och fula ord trillat ur min mun. Men eftersom jag är så ärlig och berättar detta så kanske du kan ha ett visst överseende med det? I alla fall så tycker jag att snälla flickor bör belönas och på bästa sätt då med många julklappar! Nedan följer min önskelista:

1. Skor (Man kan inte ha för många faktiskt..)
2. Snö (iaf fram tills nyår, sen kan det bli sommar igen)
3. Pengar
4. En parfym
5. Böcker
6. Nån rolig dvdbox (skins säsong 2 vore topp, finns att köpa i London, ta det på vägen?)
7, Christian Bale eller Ashton Kutcher (Take your pick, jag litar på dig!)

Annars har jag nog så jag klarar mig! Tack så mycket! Vi ses på julafton!!!

1000 kyssar
Din evigt unga Melissa

Kommentarer
Postat av: Ally

hahaha, I love you :P klockers

Postat av: Ally

och angående Miu Miun.....SÅ värt det!

2008-12-22 @ 17:45:37
URL: http://alexitas.com
Postat av: Hannah

SV; Jo, precis ;) men hon insåg det inte själv heller, lite kul.

2008-12-23 @ 09:11:06
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag älskar också julen. Men jag är verkligen sämst på det här med julklappar. Visserligen var jag ute i tid i år, men nej.. det är inte riktigt min grej

2008-12-23 @ 22:22:00
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback