ÅRETS BÄSTA LISTA - served on a silverplate

Årets Låt veeet ej!! Men vem har inte i smyg trallat på american boy, mercy el time to pretend. Och Womanizer självklart.
Årets program Måste vara en va mina favoriter: Gossip Girl
Årets Bok The Twilight Saga, SJÄLVKLART!
Årets Film Snacka om en svår en, speciellt för någon som ser lika många filmer i veckan som hon har fingrar på händerna..
Årets Dricka Smoothie
Årets Plagg Jan-juni= Flowerfrenzy! Juli-dec= Animalfrenzy!
Årets Byxor byx- vad? För mig har detta året bestått av klänningar/kjolar och olika strumpisar, men för resten av världen (sverige) så borde väl ändå chinos klassas som det..
Årets Sneakers Alla har blivit converse-galna. Jag hade mina först!! (ja jag är 5 år)
Årets Klocka Började året med en klocka, men den dog, tyvärr! RIP
Årets doft Balenciaga Cristobal
Årets Smink Too faced lip injection, fast när jag pröva den börja det stickas och klias överallt. Brändes gjorde det också. Så tror vi skippar den nästa år va?
Årets Blogg Viva la My own, såklart!
Årets Nyårslöften Jag och löften är lika omaka som Hugh Hefner och hans girls, så den delen skippar vi..

Kommentarer
Postat av: estelle

Menade du att du coopade de två sista svaren, har jag skrivit det? Haha longe time ago svaren står sig tydligen detta år med :)

Postat av: Ally

jag lånade halva listan fast märkte att jag hade typ samma svar på varje fråga :P så det kanske skulle blivit lite långrandigt

2009-01-02 @ 22:50:50
URL: http://alexitas.com
Postat av: Hannah

Jag hade converse när jag gick i sexan (dvs. 3 år sen) men blev jag retad för det, haha ;)

2009-01-03 @ 11:29:54
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback