Dan före dopparedan

STRESS! Hela den här veckan har vart så jävla stressig.
 
Måndagen börjas med Civilrättsprov, massa grejer o göra i skolan p.g.a massa strul med Cheerleading laget inför talangjakten senare på dagen. Har krismöte med dom andra ledarna 14:30.
Hinner inte åka hem mellan skolan och talangjakten eftersom jag slutar 16 och jag ska vara i skolan 18 för talangjakten börjar 19:30. Så jag möter upp Mirjam i stan när jag igentligen ska sitta och göra rättegångspelet till onsdag. Efter en halvtimme åker jag tillbaka till skolan, sitter med Malin, Ems och Gabbi och gör rättegångsspelet till 17:45 då Sterre och Nicki kommer, vi går ner till omklädninsgrummen och byter om (har förresten inte käkat ngt sen frukost eftersom jag hann aldrig käka på lunchen) massa spring  och sånt, vi hinner inte repa på scenen innan d börjar, vi kör igen om rutinnen i omklädningsrummen. Sen börjar talangjakten, bra med reserverade platser på första parkett ;) Man hade Peder Fogstrand och ett par tilll bakom sig hehe. Kul kväll iaf, fick en blomma från Bingo Rimer.
Skiter i efterfesten på L1 och åker hem med Mirjam, stannar till vid donken på Karlaplan och köper en Big Mac att ta med och åker sedan äntligen hem!!!!

Orkar inte skriva så mtk om dom andra dagarna men dom var iaf väldigt stressiga.

Idag så gick jag hem till Mirjam vid 14, vard är till 16 sen åkte vi in till kista för att handla julklappar ( hade inte köpt en enda innan idag) massa stress där, lämnar in ett foto som jag ska förstora, den är klar klockan 20 så emellan skulle jag in till stan för att träffa min syrra 18:30 för att få min kusins julklapp sen tillbaka till kista och hämta fotot, sen åka hem. När jag kommer tillbaka till kista är klockan 19:15, hmm 45 minuter kvar, kollar runt i affärer tills dne blir 20, hämtar fotot och åker hem. Får se hur d blir nu om jag hittar på ngt kul med Alex.

On top of all that så har ajg mått dåligt hela veckan från och till, känns som om jag ska spy m.m.
Skönt va?

hoppas ni haft en lite mindre stressig vecka än mig, hade kul nu och njut av Julen ( hehe )

Puss Puss // Melissa

Kommentarer
Postat av: Fashio

vilken klass på östra real går du i?

2005-12-26 @ 19:05:21
Postat av: Melissa

Fashio: Vem är det som undrar?

2005-12-29 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback