Chill torsdag-fredag =)

Hej alla mina små kycklingar!
Haha, är bara så uttråkad.

Sitter och lyssnar på en av Dj Alex Morenos mixtapes som är 1 h lång. gillar hans musikstil =P han är inte så ful heller om ni frågar mig, jag skulle inte säga nej om ni förstår vad jag menar. =D

Stella idag, var ej där och kollade imorse kom dit vid 15, allt var slut såklart.
Emilia och Rosalin fick tag på flera snygga grejer iaf, kanske beror på att dom vard är klockan 08:00! =D
Ingen NK så slutade 14:15, wohooooo

Ska kanske på rave-fest i helgen, skitkul ju =D hoppas det blir av. Alex skulle få reda på mer info, men han är världens trögaste.

Har ingen Civilrätt och Rättsordning imorgon så jag går i skolan 11:55-12:55, 1timma, skitskönt =D
Har inget roligt att skriva idag =(

PEACE OUT!

P.S. Malin (löken) hade sexiga kläder idag, ALAAAARMA! puss D.S.



Kommentarer
Postat av: AAAALAAAAARMAAAAAAAAAAA

jag har alltid sexiga kläder!!! puss //malin

2005-11-11 @ 12:17:58
Postat av: Anonym

Mina kläder då Melissa?.. haha från den enda orginal blonda i klassen..

2005-11-15 @ 21:04:20
Postat av: Mel

Haha, förlåt sandy dina kläder är lika heta som malins ;) puss puss!

Postat av: Sandy

Tanx

2005-11-18 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback