idag

Vaknade runt 12 idag efter att ha somnat vid 7 imorse, eftersom jag inte kunde somna (fråga mig inte varför, för svaret är lika okänt för mig som det är för er!).

Gick upp, käka frukost. Sedan kom Mirjam över och vi skvallra lite om igår medan hon prövade lite linnen för hennes kväll med hennes pojkvän. Var 1 år sedan dom träffades ;)
Stämde träff med Östra tjejerna, fikade på Kofi och hade det mysigt.

Vart en ganska tråkig och seg dag förutom fikat och min skvallerstund med Mirjam.
Hade velat gå på värsta stora super Halloweenfesten på världens läskigaste slott ( eller ngt sådant), ni vet sånt man ser på tv ;) haha!

Känns som om verkligen alla har en blogg, så man vill inte ha en. Men det blev så iaf!

Aja ska se om det finns ngt kul på TV, bort från datorn iaf, det här är beroendeframkallande!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback