info om mig såklart!

Tänkte joina alla i den här bloggtrenden, och det första blir ett färdigt formulär om mig ;) Ha det kul!

OM MIG
namn:
Melissa
kön: flicka
ålder: 17 år
längd: 170 cm
vikt: perfekt hah!
nickname: kärt barn har många namn  (eller hur frida?)
hårfärg: Brunt med ljusare highlights
ögonfärg: brunt

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: Oh yes!
ätit sushi: Äckligt! Vegetarisk funkar iaf.
stått på scen: Japp ;)
blivit dumpad: Typ.
varit ihop med någon som varit otrogen: Nope
varit med om en bilolycka: Of course. Under sportlovet i L.A.
klättrat på berg: det har jag säkert
sett vita huset: på tv som alla andra

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Kallt och varmt!
spets eller satin: spets, alltid
blått eller rött: blått, favvo färgen
regn eller snö: snö, vinter, myspys!
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: rosa tusenskönor?
vår eller höst: Höst, september to be exact ;)
historia eller vetenskap: historia
matte eller engelska: english, what else?


MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Oh yes!
vet den om det: kanske
gillar någon annan dig just nu: Det hoppas jag
vad tittar du på hos en kvinna/man: allt jag hinner se

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
Nej, inget seriöst här
kramat någon: Flera
kommit sams med dina föräldrar: klart
bråkat med en kompis: Nej

GILLAR DU ATT
ge kramar:
JA! Mysigt.
ge massage: Få massage är skönt
gå promenader i regnet: Jag älskar spöregn

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Marmaris och hemma i sverige.
svär du för mycket: Nej,bara lite
när duschade du senast: För ungefär en timma sedan
vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta basketshorts med rött under som syns lite
vilken färg är dina underkläder: Vita trosor, ingen BH.
vilken låt lyssnar du på just nu: Celldweller -  Frozen
vad var det sista du sa: "Ska vi hitta på ngt kul ikväll? Jag är uttråkad"
vad är brevid dig just nu: En av katterna
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): silverfärgat, med mobil, hemtelefon på förutom databordet och det =P
vad var det sista du åt: choco blanco och chokladboll på Kofi
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Ashton Kutcher
har du en lavalampa: nopp
hur är vädret just nu: KALLT
vad gjorde du igår natt: Halloween middag med Limoncello från Italien och promenad hem till sängen.
vem pratade du sist med på telefon: Alex
vad gör dig glad: Resa, shopping, festa, kompisar, fika, sola, bada, familjen, dåliga skämt, humor.

vart skulle vilja du åka:
för att shoppa: New York
för att festa: Milano igen =D
för att ha sommar: Marmaris, L.A.

vill du ha barn: Ja, fleeera!
vad ska dom heta: snyggaste namnen

Kommentarer
Postat av: sigrid

känner så igen mig!

Postat av: Mel

Kul! hehe gillar o läsa din blogg, bra med bilder o sånt =D

2005-12-08 @ 19:46:34
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback