Italy, Milano to be exact!

Var i Milano veckan innan höstlovet måste bara berätta om mitt otroliga fynd. Tänk er november nummret av italienska Elle, SUPERTJOCK och inklusive bilaga för endast 3 euro, 3 euro? Jag  stog och gapade framför tidningsståndet.

Hade bara lust och dela med mig lite =D  På vägen dit hade jag fått en liten presentpåse av min syster med massa tidningar och godis i som jag fick öppna när jag var på planet  ( bästa överraskningen) och på vägen tillbaka gottade jag mig självklart i Elle, kan inte komma över det att den kostade 30 kr!!

Okej ska sluta tjata nu och kolla på Desperate housewives avsnitten som jag har missat, puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

oj, jag blev väldigt avundsjuk på den toppen från sass&bide, för den är så sjukt snygg verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback