Lång tisdag

Skoldagen börjar med matte 09:35, lite trevligt sådär med en 40 minuters mattelektion med Lotta som man snackar bort lätt.
Sen har vi engelskan som vi kör något tråkigt rollspel på.
Lunchrasten var väl okej, sen har vi svenska som Bergman snackar bort åt oss

OCH SEN ÄR DET SLUUUUUUUUUT!  13:20 slutar jag alltså varenda tisdag =D men måste vara kvar till 15:15 som vi har cheerleading träning. Så jag drar till Fältan, köper svart strumbyxor på H&M blir intervjuad av svt om alkohol hos ungdomar haha! Tillbaka till skolan o möter Rosa som slutar 14:30. Vi flummar runt lite tills vi har ett mini-möte med basket coachen om basketmatchen den 14 december då vi ska uppträda. Planerar massa roliga grejer, ska bli så kul, längtar!

Har sen cheerleading träning där vi blir avbrutna av Hockeylagets coach som vill att vi ska cheera för dom på måndag när dom har match i Lidingö, men vi är ju inte fullt beredda med dräkterna och sånt shit så han fick övertala oss till att säga ja. Så på måndag vid 12 är vi i Lidingö ;) Skönt att missa skolan lite, haha.

Efter träningen käkade jag med Alex på Food Court och nu sitter jag här hemma. Måste plugga lite matte, har prov imorgon. 

OH YES listan

1.
NK-inlämningen är uppskjuten från torsdag till måndag, ganska skönt eftersom det är som tre stora arbeten i ett!
2. Fira Malin och Emilia i helgen, PARTY!!!
3. Ganska säkert att jag kommer att vara ensam hemma torsdag-tisdag.
4. Det är jullov om 29 dgr =D
5. BÄSTA, SNYGGASTE, MUMSIGASTE nyårs-festen snart (hoppas en sådan existerar)

OH NO listan

1. Att NK-inlämningen som är uppskjuetn hamnar på samma dag som den andra NK-inlämningen, alltså två NK-inlämningar tills på måndag.
2. Matte-prov imorgon
3. Mirjam åker bort på jullovet =(


C ya Don't wanna be ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback