Sono stanca..

Jag är trött.....som fan...
Idag var det jämställdhetsdag i skolan, helt värdelöst att gå dit. Hade ej planerat att gå dit men fick massa sms på mrogonen av bl.a Estelle och James så jag hoppa upp och bytt eom m.m. på 10 min för att hinna med 7:26 tåget. 08:00 var jag i Aulan iaf, första parkett också hehe..
Blev lite trevligare senare iaf, ja speciellt när Ung utan Pung uppträder med sötaste pojken ever!
Efter den afrikanska lunchen och live-musiken i matsalen sprang jag hem och mötte upp Mirjam. Stan nästa för att träffa Hevi massa andra tjejer i kungsan. Idag var det verkligen vår! Sol och glass i stora mängder =)

Nä nu måste jag sova om jag ska kunnavakna tidigt imorgon igen för att ha nationella prov i Svenska B. Andra dagen jag börjar 9 när jag egentligen börjar 09:30, morr.. Gymmet efter skolan också, sommarn är ju runt hörnet ;)

Sa long

Kommentarer
Postat av: Estelle

Sitter här på landet å surfar på mobilen. Tufft trodde inte att dt skulle funka. Vet inte om ja ska åka hem imorrn.. Bara om ja hittar nått skojig fest vet du nån.. Call me!

Postat av: Estelle

Sitter här på landet å surfar på mobilen. Tufft trodde inte att dt skulle funka. Vet inte om ja ska åka hem imorrn.. Bara om ja hittar nått skojig fest vet du nån.. Call me!

2006-04-29 @ 18:37:29
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Melissa

Estelle: Haha cooling där! men du MÅSTE komma hem!! Jag callar dig, puss!

2006-04-29 @ 19:32:43
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback