jabadabado

Var en sväng i kista och kollade på lite kläder med Mirjam, stopped by hemma hos henne innan jag kom hem. Sedan blev det fika på kvällen med henne på Espresso House, Efter ett tag fick vi sällskap av Malin, väldigt mysigt! Älskar deras cheesecake, egentligen tycker jag inte om det men deras cheesecake är gudomlig! Fick ett trevligt samtal av Sandra på vägen hem angående party i Kista, tänkte dra dit men det var uppenbarligen inte så kul så jag drog hem istället. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Nikola Sarcevic-My aim is you och pratar med Alex om hans Norge resa som han kom hem från idag.

Ohh juste, hur fan kunde jag glömma berätta det viktigaste?!?!
Jag är ju ett stort Ashton Kutcher-fan, han e snyggast i världen. Innan Malin hade hunnit komma så kom det ett gäng italienska killar och ena var en kopia av Ashton, HAN VAR SÅ SNYGG!

Imorgon ska vi fira systern som fyller 23 och på kvällen är det förhoppningsvis party hos Alex =D
Lovet har vart perfekt hittils!

PUSS!

32620-23


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du lyssnar på en av låtarna jag tipsade om ^^

Postat av: Melissa

Ida: Japps gillade dom alla som du tipsade om =D

2006-02-26 @ 02:41:20
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Mimo

Åh vilken sjukt sexig bild det där är (-:

2006-02-26 @ 12:29:43
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Melissa

Mimo: ohh I know, mental orgasm

2006-02-26 @ 23:20:21
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback