Klockrent

Snodde det här från www.soho.blogg.se så jävla klockrent! Enjoy!

Eftersom jag alltför ofta råkar ut för sådana situationer som kräver en bra kommentar tillbaka tänkte jag dela med mig lite av mitt lager.


Du står vid baren och fram kommer det en dryg full herre.
- Tchjena , varför stcår dhu här encham?

1. - Snart går du härifrån ensam.
2. - Åh en man , jag har precis opererat mig till kvinna och har ett stort behov att prata med just män om detta , du förstår.. min snopp är fortfarande kvar..
3. - Min pojkvän är och hämtar min kappa, och han är på rätt dåligt humör eftersom han förlorade en viktig boxningsmatch igår.

Skinnyoffret som bara beklagar sig över sin vikt och kommenterar hur du ser ut.

1. - Du ser lite frusen ut , du vet väl att blodcirkulationen tar tryk om man inte äter ordentligt? Och dessutom så kan det börja växa hår i ansiktet.
2. - Du är bara avundsjuk för jag kan äta 3 semlor och fortfarande se ursnygg ut.
3. - det är inte jag som har blivit stor , det är din hjärna som har blivit mindre.

Du står och testar olika foundations och har en krävande försäljerska efter dig som utbrister att "den här cremen hade gjort underverk för dom där mörka ringarna under dina ögon".

1. Gör den där cremen även så att du förvinner?
2. Ja så kanske jag blir som du , en labero-illusion, nej tack.
3. Eller så får jag numret till buttericks så kan jag gå och köpa det där fejset du har.

Du är på släktkalas och dina underbara släktingar berättar om hur perfekta deras förhållande är, sedan börjar dom sakta fråga ut dig " vad tror du det beror på att du aldrig har lyckats hitta någon?"

1. Jag har krav, men visst det har nog varit skönt att vara lite mer som ni.. nöjda med det lilla!
2. Och överge mitt fantastiska sexliv, ständigt uppgraderade VIP-kort för att bli en ingrodd toffel som gör allt för att skryta hur "fantastiskt" liv de lever? Nej tack.
3. Vad tror dudet beror på att du aldrig lyckats hitta lite vett & etikett.

Du är på fika hos din mamma och olyckligtvis är din moster där och skryter om hur hennes barn får jobb och hur alla ringer till dom om erbjudanden , medans du sitter och precis blivit arbetslös.

1.- Nämen se där , skönt att någon vill ha dom. På min fest i somras hann dom inte ens söka kontakt innan folk hörde av sig till mig och ville bli av med dom.
2.- Det är skönt att se att statens stödprojekt för de svaga fungerar.
3. -Hmm.. det är nog inte så konstigt , imed att deras numer och bild ligger uppe på en eskortsida på nätet.


Kommentarer
Postat av: sigrid

kul!

Postat av: Joanna

Haha (: jag är så produktiv!

2006-02-07 @ 22:53:05
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Melissa

Joanna: haha du är bäst!

2006-02-07 @ 22:54:53
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Estelle

Ha!

2006-02-08 @ 16:35:01
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: Estelle

Ha!

2006-02-08 @ 16:56:28
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback