Enkät

Hårfärg: Brunt
Längd: 170 cm
Studerar: 2a året på linjen Sam-juridik
Arbetar: Nej, men ska skaffa ett jobb väldigt snart.
Har alltid med mig i väskan: Plånboken, sminkväska med lite smått & gott i, min hampa handkräm från Bodyshop, kalender, pennor m.m.
Läsk jag dricker: alla förutom dom äckliga
Tatueringar, piercings: piercings i öronen
På datorns skrivbord har jag en bild av: Strand med palmer
Imorgon kommer jag: Gå till skolan och hitta på ngt kul på eftermiddagen förhoppningsvis
I sommar kommer jag klä mig: lårkorta shorts, söta linnen, aviator solisar m.m.
Jag är född: 2a september 1988
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Brooke i One tree hill och Marissa i The O.C.
Mitt rum har väggfärgen: Ljusgrönt
Min all time favourite parfym är: Giorgio Armani Emporio Armani
Nu ska jag: snart äta lunch och sedan städa i mitt rum
Kändis som jag alltid på något mystiskt sätt alltid läser om: Paris Hilton, men det är bara för att hon är all over the place ffs
Senaste blogg jag upptäckt: För många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback