Gladiator in Östra

Jaa vart ska jag börja? Somnade vid 6 imorse så jag skippade Nk och kom precis in time för Svenska med B-man. Skönt o få reda på att vi ändå inte hade NK på morgonen eftersom Raoul var sjuk, så det var tur.

Dagen fortsatte som vanligt med ett stopp i Fältan under lunchrasten. Sen så var det Civilrätt, orkar ej skriva allt så jag kopierar från Sandys blogg.

"Väl i skolan var allt som vanligt även denna måndag, med undantag att civilrätten blev svettigare än vanligt.. Jag, Josefin och Emelie satt och skrev lappar till varandra. Självklart finns det alltid nyfikna grabs som gör allt för att få höra lite gossip. Men icke lapparna va i säkert förvar i min väska, de va vad jag trodde iaf.. tills jag blev överfallen av Masken, ja han kallas faktist så i våras umgängeskretsar! Han snodde alla lappar och sprang ut i korridoren med mig, Josefin och Emelie i hasorna.. Väl i korridoren utspelade sig ett gladiatorspel som heter duga, med nerrivna tavlor, trasiga papperskorgar och blod, svett (men dock inga tårar) t o b a d ! Till slut fick vi tag i lapparna, som nu förövrigt är uppbrända och strödda för vinden på östras skolgård!"

Så gick det till! ;) Efter skolan blev det lite sol och sedan vart det hemgång med Mirjam.

Hur har er Måndag varit?
Sa long

Kommentarer
Postat av: Estelle

10 spänn för kopian då..hah!

Postat av: Melissa

Estelle: Haha dream on ;)

2006-01-23 @ 22:49:42
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback