Helg!!

Åh herregud kan det sluta snöa och blåsa snart, snälla? Jag vill ha sommar..

Ikväll blir det kanske party med en gammal bekant....sen så vet jag inte så mkt mer, imorgon är det party med kompisarna och dans på söndag med Östra girlsen.

Nu har vi börjat med vårt dansarbete på idrotten också. Redovisning blir det på fredag om 2 veckor. Ska bli så jävla kul, Vi tjejer ska rocka som fan, har planerat allting. Kläderna är roligast. Kan tyvärr inte skriva ngt mer om det här eftersom våra motståndare läser min blogg haha!

Nä ska dra och käka nu, ha en underbar helg, för det tänker jag ha ;)

puss puss

Tänk vad mycket snyggare fotot hade blivit om jag stog där bredvid haha..

Joaquin Phoenix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback