MelissaMelissaMelissaMelissaMelissaMelissa

Civilstånd: Singel.  Men det skulle inte skada med en mysig kille!

Framtidsplaner: Ett bra betalt jobb så att jag kan köpa allt som jag vill ha bl.a min egen ö! Göra det jag vill göra och ha kul så att jag vid 70-80 kan sitta o tänka tillbaka på mitt underbara liv med mina 10 barn och 30 barnbarn ( Ja, jag vill ha en stor familj) haha..

Önsketänkande: Coolt att få gå en visning för Victorias secret. Resa bort med bl.a Ashton Kutcher Wentworth Miller, Brad Pitt och Jake Gyllenhaal samtidigt..

Håret: Vill ha det lite längre, annars är jag nöjd med mina bruna lockar.

Intressen: Parta, resa, musik, skratta, PRATA, träffa vänner = Ha kul.

Sämsta egenskap: Lite controlfreak, "om inte jag gör det själv kommer det bara att bli fel"

Motto: Don't worry, be happy!

Är: Glad, singel, rolig ( I hope), pratglad. Skrattar åt det mesta och tar vara på den tiden jag har, oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback