Nytt inlägg, nehe?

Hur kan man bli så jävla hypad av att lyssna på en liten låt? Jag blir iaf alltid det när jag lyssnar på Bodyrockers-I like the way you move
En sak som gör mig irriterad är hur folk kan tycka att Wonderwall med Oasis är bättre än Wonderwall med Ryan Adams, Oasis röst skär och förstör hela låten medan Ryan Adams röst är så mjuk och skön, haha!

Jag behöver ett jobb, vill ha ett jobb nu! GIVE ME!

Glömde vad jag tänkte skriav så nu skiter jag i den här skiten, har mycket vettigare saker för mig som att mobba Sandra för att hon blivit röd efter solariumet haha.

Ses imorgon



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Ryan Adams version av låten är underbar! Men det är ju trotsallt Oasis som gjort den ;) dock håller jag med om att Ryan är bättre med den.

Postat av: Melissa

Haha aa iofs, ähh Ryans version är bättre =P

2006-01-22 @ 13:45:26
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback