Slappis Söndag

Snacka om att det vart en slappdag! la mig vid 8 imorse och vaknade vid 12, lika pigg som alltid ;) Har kommit på att jag är mkt piggare när jag sover lite än när jag sover mkt, hur kommer det sig?
Iaf, fortsatte dagen med lite surfande på nätet och såg det det nyaste avsnittet av The O.C. Tills klockan slog 17 och jag åkte till Kista med  Mirjam för lite mat. Toppade och färgade håret. Brunt som vanligt eftersom mina gamla ljusa slingor börjar visa sig och det gillar jag inte! Duschade, plattade håret och nu sitter jag här.

Tänkte kolla lite på Big Brother eftersom jag följt det alla andra år, men det verkar vara skitdåligt i år, inte för att det var ngn höjdare förra året.

Håret känns jättekort nu, klippte omkring 1 dm, men d känns jättekort! Fräscht och snyggt är det iaf! =)

Ny vecka imorgon, jag och Frida måste ta tag i det här med gymmet nu verkligen, måste ladda upp inför Beach '06 haha.

Sa Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback