Vårkänslor

Aloha!

Steg ut ur porten imorse och hörde fåglarna kvittra, hur skönt var inte det? Var verkligen vår idag, även om det fortfarande  finns lite snö kvar här och där. Intervjun med Expressen blev inte av idag heller, SUCK!
Såg snyggingen på vägen hem, blev lite chockad eftersom jag såg honom "ute i det verkliga livet" hehe... hur kan man bli helt knäsvag och bara helt sprattlig av att se en person...It's sick....men han är så fin!   ÅÅHHH, I want him so bad!

Var och spanade på jeans med Mirjam, sedan käkade vi på donken, yes I was a bad girl men har faktist inte käkat där på jättelänge! Någon som vet vart vart jag kan hitta snygga svarta jeans som inte är stuprör så är det bara att säga till. Acnes var snygga, men stuprör passar ej på mig =(

Ska kika lite i Vårinspitaion tidningen från H&M som vi fick hem i brevlådan idag, sen ska jag läsa lite i engelskaboken.

Imorgon blir det skola och träning med Frida. Kanske lite italienska pluggning om jag har lust.
Har blivit utmanad till att skriva om mina ovanor, men det orkar jag inte nu, skriver det imorgon.

Bye bye

En snygging som jag hittade på Julians blogg

36368-58



Kommentarer
Postat av: Estelle

He is adorable!

Postat av: Melissa

Oh yes!

2006-01-31 @ 21:34:55
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Sigrid

ah jag vet hur det känns!

2006-02-03 @ 19:17:45
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Melissa

Sigrid: ursäkta ordvalet men, It sucks! =( blä

2006-02-03 @ 23:51:01
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback