Helgen + smått och gott

Har vart en väldigt stressig helg men här kommer en summering:

Fredagen började som vanligt med skola. Kvällen började vi med middag på TGI Fridays innan vi drog vidare till Sturecompagniet där Bik Bok skulle ha modevisning och vår dearest friend Emilia skulle vara modell. Sov kanske 3 timmar den natten för 7:30 lördag morgon skulle man stå klara utanför Åhléns city, där vi skulle vara modeller åt
makeupstore igen. Direkt in till smink och hårstyling för att sedan göra 4 visningar kl 12, 14, 16 och 18. Innan den sista visningen sprang vi+ ett par andra modeller till NK:s konfektyr visning som återigen Emilia var med på, det coolaste jag sett! Om ni inte såg det så har ni missat något. Efter alla visningar sprang jag hem, hann endast byta om innan jag var tvungen att stressa in till Gärdet där det var mini-party hos Mirjams kille. Trevlig kväll var det iaf ;) På söndagen blev det bara chill och fika med tjejerna som alltid.

Idag har det vart slappa lektioner som alltid. Trevligt att komma hem och märka att syrran har gjort chokladbollar och äppelpaj.

På fredag blir det ännu en till secondhand runda för mig och Estelle, förhoppningsvis party hos Matteus på kvällen. Lördag morgon måste jag vara ready to go klockan 06:00 för då ska jag, Emelie, Estelle, Rosalin och Frida on a road trip till Gällstad, Lager 157, woho shopping shopping!

Har btw blivit utmanad att visa min väska och dess innehåll men det gör jag imorgon.

Nae nu ska jag ta ett par chokladbollar och sätta mig och kolla på nyaste avsnitte av O.C. och One Tree Hill om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback