Fars dag

Åh gud nu är det verkligen vinter, endast 6 veckor kvar till jullov och julklappar, längtar!
Men innan det så får vi ett lite smakprov på alla presenter som väntar. Fars dag nästa söndag och om du inte köpt något än så måste du kolla in det här. 
Den perfekta presenten för alla pappor, eller alla män överhuvudtaget. Passa på och köp något åt pojkvännen också. ALLA killar, om dom erkänner or not, tar hand om sin hud på något sätt. Och här finns det massa olika godsaker att välja mellan, b.la Björnborg, Decléor, Anthony, Chevignon och Nickel.

Man får även små varuprover när man beställer något, fun fun!

Glöm inte att välja att betala med faktura och sedan skriva in rabattkod 5050 , då får ni två produkter till priset av en!

Haha jaa det här är en arbetsskada, jag gör reklam även på min fritid. Så går det när man jobbar med reklamkampanjer.

Kommentarer
Postat av: robbie

Jag har alltid haft en sådan jobbig problenfull hy och grämts över bristen på acceptans i området "manlighudvård". Jag känner mig smått lyrisk just nu. Jag tror jag äntligen har landat. Min lösning har anlänt. Tack!

2006-11-04 @ 15:47:26
Postat av: Estelle

Hahaah!

Postat av: Estelle

http://browniee.blogg.se/031106110528_gemma_ward.html?cache=B7E7E8A50BE36B8F2F7515AF316FFC43#comment

De har jag skrivit vilken coopy!

2006-11-05 @ 12:37:48
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Melissa

Robbie: glad to be at your service ;) du åker till Paris imorogn, WOHO! glöm inte fotona..

2006-11-05 @ 20:36:35
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback