YOOO!!

I'm back! haha Känns lite roligare nu med bloggen när jag fixat en ny bakgrund och så, den här är iofs preliminär eftersom jag måste fixa ett assnyggt som verkligen är jag  =)

Ganska mycket grejer som hänt på sistonde, orkar inte dra allt från dom senaste helgerna; after school, 28-åringar med fet stort ego, Karl på strandvägen som egentligen var Anders på torstensvägen (?) haha..fun.. Party i helgen som vanligt och det börjas med mitt, teddies och robbies annual after school på fredag, be there or be square! hah

SA LONG SUCKERS!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Goodie meli!

Postat av: Ereca

Nu funkar det ju!

2006-10-10 @ 14:14:14
Postat av: robbbie

såklart det blir after-school på fredag? samma gamla eller? hehe... molly är också på. fett kul

2006-10-10 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback