I love disco

image108
HONEY, I'm home!! Är så grymt trött i varje del av kroppen alltså, helt sjukt! Var uppe med tuppen och åkte till Söderälje med syrran och min kusin, trippa runt där till ca 15. Snabbt (ehm det tar freaking 40 min) in till stan igen och hann kolla in lite skor innan jag var tvungen att springa hemåt. Bytte om och gjorde i ordning mig på 15 min, rekord! Mötte upp
Estelle och drog till VR:s bloggmingel. Mycket trevligt, fick mig en liten manikyr, välbehövligt kan jag säga haha, en massa goodiebags och annat gott. Planen var egentligen att fortsätta till Ambassadeur för MTV Selected men jag är heeelt slut! Fan då jag som älskar DJ:s. Så nu sitter jag här och ska förhoppningsvis hinna se både senase Skins (som jag aldrig orka att se på igår) och One Tree Hill innan jag däckar. Nattens

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh var det kul på minglet? Visa lite från goodiebagen!

Postat av: Michaela

Vad fick dig att åka till Södertälje? Haha, det är ju inte direkt världens trevligaste stad.

2008-03-15 @ 10:06:06
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback