Thursday

image95

Precis duschat och lackat om naglarna, mörkrött blev det. Var förbi Weekday idag och tänkte köpa jeans för 50 spänn som jag höll i handen iförrigår men sen ångra mig. VARFÖR GJORDE JAG DET? Skit i om dom va fula, dom kosta femtio spänn haha nej men var som sagt lite osäker och idag var allt borta, poff sa det. Så det blev inga jeans för mig. Tröstkäka på donken med en kompis på hennes lunch och sen drog jag mig hemåt. Nästa vecka händer det massa roliga grejer, b.la Veckorevyns bloggmingel. Det var trevligt förra gången, kommer säkert bli lika trevligt den här gången. Ses vi där eller?


Kommentarer
Postat av: sabbi (saabrina.blogg.se)

svar: jaa :)

Postat av: Josie

Hehe, nej det tror jag inte. Men ha så kul :P

2008-03-07 @ 10:40:49
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback