Alice (fucking who?) Dellal

SERIOUSLY. Alla vet vi att när något blir hypat i modebloggsvärlden så blir det verkligen hypat, De kan få folk att bära kjolar av ica-påsar. Jag menar kom igen, hela grejen med alice dellal. Okej hon kanske är cool för att hon "vågar" raka av en sidan på skallen, men det ser inte ens bra ut och det gör inte hon heller. HELLO TRANSA. Det är bara löjligt hur alla ska  tycka att det är SÅ SNYGGT och SÅÅÅÅ RÄTT bara för att vissa modebloggare tycker det. Visst Nike ser jävligt bra ut i det. Men själva grejen att alla hypar upp det. AARRGH! Irriterar mig sååå himla mycket.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, hon ser förjävlig ut ;)



SV; Näe, just DH laddar jag INTE ner, har aldrig gjort. Det finns en viss charm med att se det i tv-soffan och inte framför datorn tycker jag ;) (men det gäller INTE gg!)

Postat av: Josie

Agyness Deyn, Alice Dellal = same shit



Jag kommer aldrig förstå hypen, och jag avskyr folk som avgudar dem för att alla andra avgudar dem för att man måste avguda dem för att vara mode eller inne eller vad fan som helst

2008-10-23 @ 22:24:41
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag håller på att bli fullkomligt stört galen på alla som är sånna jävla trendnissar

2008-10-24 @ 07:45:13
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback