On my way..

.. och lite sen men är man fashionable så är man haha. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Josie

Det här mailet fick min kompis av Mogi som också blivit blåst:



Enligt posten så har Melissas paket kommit fram, jag har svarat på hennes varenda email och att hon nu vill att jag ska betala tillbaka henne är helt otrolig med tanke på att den kommit fram, men jag antar det är bekvämare att få den gratis. Så fort hon skickar tillbaka telefonen till mig så betalar jag mer än gärna tillbaka henne, samma med klänningen.



Hahahah ja jag kan se rubrikerna framför mig. Nä allvarligt nu, det här är seriöst. Hon ska polisanmälas.

Postat av: Josie

Jamen hon ljuger ju så att hon tror sig själv för fan. Det här är patetiskt. HON är patetisk.



Skitbra skrivet av dig. Jag skrev ett mail till henne igår också: "det du sysslar med är bedrägeri. Du vet att det är olagligt va? Får inte vi våra pengar tillbaka kommer vi gå ut med det här, så jag hoppas du inser allvaret med det här och lägger ner din lilla bedrägeri-byrå"

Jag hoppas fan att hon svarar.



Jag berättade för mamma och pappa om det här också och dom sa direkt: POLISANMÄL! Så seriöst, vi måste göra det.



2008-10-26 @ 12:33:06
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Har aldrig som tur är behövt polisanmäla någon så jag vet inte heller hur man går till väga men vi får gå till polisen helt enkelt. Kanske står på deras hemsida också :P Vi väntar till mån-tis och ser om hon svarat på något av våra mail, sen då jävlar smäller det!

2008-10-26 @ 13:32:20
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Det måste vara rätt. Då ringer vi det numret då? Vi får väl alla uppge vad vi personligen blivit blåsta på och även nämna er andra.

2008-10-26 @ 15:25:50
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback